S24-Watch S24-Watch
219
BLOG

Xipon Jan Itor - czyli o analfabetyzmie i arogancji Administrac

S24-Watch S24-Watch Rozmaitości Obserwuj notkę 34

Na Salonie zzrobił się szum.

Szum spowodowany nałożeniem blokady na blogera noszącego nick: Xipon Jan Itor.

 

Nie znałem go, ani jego tekstów, ale zaciekawiony szumem zerknąłem na stronę blokad czasowych i dowiedziałm się, że powodem zablokowania jego konta było:

złamanie regulaminu I.2

Zaciekawiło mnie, co też takiego zawiera ten punkt regulaminu, szukam punktu I, podpunktu 2, a tam znajduję:

Blog/utwór - strona internetowa, na której autor umieszcza notki, wyświetlane kolejno zaczynając od najnowszej.

Przeczytałem ten tekst kilkakrotnie, wyczyściłem okulary i jeszcze raz przeczytałem.

Jedyne co przychodzi mi do głowy, to albo ja jestem analfabetą, albo Administracja S24.

Ponieważ posiadam świadectwo ukończenia szkoły podstawowej, więc dla mnie konkluzja jest oczywista.

Jednakże Administracja może mieć inne zdanie w tej sprawie, gdyby chciała sie na ten temat wypowiedzieć, to prosiłbym o oświecenie: jak można złamać zacytowany punkt regulaminu????

Czyżby Xipon Jan Itor nie umieścił notki, albo wyświetlał je w niewłaściwej kolejności??

S24-Watch
O mnie S24-Watch

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości